Kornbasen Logo
                            
Hvorfor modtager du ikke adviseringsmailen fra KornBasen?

 
Nogle af vores abonnenter oplever, at man pludselig ikke modtager vores adviseringsmailen ”Nyt fra KornBasen”. Det kan der være flere årsager til:
 
Spamfiltre
E-mailudbydere bruger spamfiltre til at beskytte dig mod uønskede e-mails. Desværre kan disse filtre nogle gange tage fejl og fejlklassificere legitime mails som spam. Hvis det sker, kan e-mailen ende i "uønsket mails".
 
Hvis du har mistanke om, at adviseringsmailen bliver filtreret fra, skal du tjekke din mappe med uønsket mails. Hvis du finder e-mailen der, skal du markere den som “Ikke spam” for at forhindre, at det sker i fremtiden.

Forkert e-mailadresse
Du har ændret mailadresse. Kontakt KornBasen på 
akj@vkst.dk og få mailadressen tilpasset.
 
Fuld e-mailindbakke
Hvis din indbakke er nær sin lagringsgrænse kan e-mails ikke længere leveres. Få din indbakke tømt.
 
Blokeret afsender
Nogle e-mailudbydere blokerer automatisk e-mails fra ukendte afsendere. Hvis KornBasens e-mailadresse ikke er genkendt, kan den blive blokeret. Ved at tilføje nyhedsbrevets afsenderadresse til din kontaktliste fortæller du din e-mailudbyder, at dette er en betroet afsender.
 
Ufrivillig framelding
Det er muligt at framelde varslingsmailen via linket øverst på KornBasens forside. Tjek – ved at klikke på linket – om du ved en fejl er kommet til at fravælge adviseringsmailen. Er det tilfældet kan du her igen tilvælge adviseringsmailen.

Stadig problemer?
Hvis ovenstående tips ikke løser problemet er der en risiko for, at problemet er, at mailudbyderens spamfiltre fjerne mailen - uden at vi kan se, at du ikke har modtaget den og uden, at du kan se, at vi har afsendt den. Det kan omgås ved, at vi sender mailen til dig via en manuel styret mailliste.  Kontakt vores administrator Anne (Krølle) Jensen desangående på mail 
akj@vkst.dk eller telefon 5786 5027
 
 |  |  |  |  | |